2017年1月31日火曜日

Thank you for Two Lgends  !!!

Roger Federe had 18th Major titel !

R.Federe  6-4 3-6 6-1 3-6 6-3  R.Nadal 
"I'd like to congratulate Rafa on an amazing comeback. I don't think either of us believed we'd be in the final of the Australian Open when we were at your academy four or five months ago. But here were stand.
"Tennis is a tough sport – there are no draws. But if there was one, I would have been happy to accept a draw with Rafa tonight, really."

”まず、ラファの素晴らしいカムバックを称えたいです。私もラファも、4.5ヶ月前にこうしてオーッストラリアンオープンに決勝で戦えるなんて思ってもいませんでしたが、こうして決勝の舞台で戦うことができました。
テニスは本当にタフなスポーツで、引き分けがありません。
しかし、もし引き分けがあるとしたら、私は今夜のラファとの試合を、喜んで引き分けにしてもいいと思ってます。”

なんてすばらしいコメントでしょう!!
人間的にも愛される二人のレジェンドに、
世界中のテニスファンが感動しました!

テニス最高!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿